پنل پشتیبانی مشتریان یکپارچه (ISS)
محصول ISS یا سیستم یکپارچه پشتیبانی، محصولی جامع و یکپارچه برای بهبود فرایند پشتیبانی از مشتریان است. این سیستم با تجمیع دادههای مشتریان از چندین کانال مجزا و یکپارچه کردن آنها در نمایش به کاربران خود، به تیمهای مختلف کمک میکند تا به بهترین شکل، به پشتیبانی از مشتریان بپردازند و فرایند پاسخگویی به آنها را بهتر مدیریت کنند.
امکانات این سیستم در کنار امنیت بالای آن، به واحدهای مختلف سازمان که نیاز به دادههای کاربران و ارتباط با مشتریان دارند، کمک میکند تا در سریعترین زمان ممکن به اطلاعات و دادههای هدف از مشتریان و کاربران دسترسی پیدا کنند و خدمترسانی به آنها را بهبود دهند.
ویژگیها و امکانات خاص
- ثبت و مدیریت تمامی تعاملات مشتریان (از درگاههای تماس، ایمیل، تیکت و مراجعات حضوری)
- فراخوانی و نمایش هدفمند دادههای با اهمیت مشتریان در فرایندهای پشتیبانی، پس از احراز هویت و تایید مشتری
- نمایش یکپارچه دادههای مشتریان و سیستمها
- اتوماسیون تخصیص تماس به کارشناسان پاسخگویی
- امکان مشاهده تاریخچه تماسها و مدیریت پیگیریهای تماس برای کارشناسان پاسخگویی
- سیستم اختصاصی مدیریت کمپینهای تماس خروجی و فالوآپ مشتریان
- ارائه گزارشهای اختصاصی از تماسهای ورودی و خروجی پشتیبانی مشتریان
- ثبت و نگهداری لاگ (Log) اقدامات کارشناسان در پاسخگویی به مشتریان
- ارائه گزارشهای تفکیکی برای کنترل کیفیت خدمات پاسخگویی به مشتریان (به تفکیک تماس ورودی یا خروجی، کارشناس پاسخگو، مشتری، نوع درخواست و بازه زمانی)
- اتصال به سیستم هوش تجاری (BI) برای دادهکاوی روی فرایند پشتیبانی
- سیستم اختصاصی ارسال پیامکهای راهنما و پشتیبانی