محصولات آسا
ویستا سامانه آسا از ابتدا با هدف توسعه سیستم‌های نرم‌افزاری برای بهبود فرایندهای مالی در بازار پول و سرمایه ایجاد شد.
در همین راستا، امروز در آسا محصولاتی داریم که در بخش‌های مختلف این بازار، به عنوان تسهیلگر و دستیار مالی در کنار کاربران هستند.
محصولات معاملاتی، مدیریت دارایی، محصولات زیرساخت بانکی و مالی و ... تنها بخش کوچکی از این محصولات‌اند.
asa
سامانه معاملات برخط اوراق بهادار (آساتریدر)

شاخص‌ترین محصول ویستا سامانه آسا، سامانه معاملات برخط (آنلاین) اوراق بهادار است. سامانه آنلاین در سال ۱۳۹۳، به صورت اختصاصی برای کارگزاری آگاه و با بررسی کامل نیازها و دغدغه‌های کاربران توسعه داده شد و در حال حاضر، در سه نسخه دسکتاپ، موبایل و اپلیکیشن به مشتریان آگاه سرویس می‌دهد.

ویژگی‌ها و امکانات خاص
  • سرعت بالا و سازگاری با دستگاه‌های مختلف (کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت و تلفن همراه)
  • برداشت وجه‌ آنی
  • برداشت لحظه‌ای تخفیف کارمزد
  • پرتفوی لحظه‌ای
  • امکانات پرتفوی اوراق
  • امکان تعریف دیده‌بان شخصی
  • امکان تعریف هشدار
  • امکان تعریف چند حساب کاربری در اپلیکیشن و مدیریت آن‌ها
  • نمایش انواع گزارشات مالی با جزئیات
  • امکان معامله صندوق‌های سرمایه‌گذاری صدور و ابطالی کارگزاری آگاه از طریق مانده نزد کارگزار
  • اعطای سود به مانده نزد کارگزار (طرح آسوده)

 

محصولات زیرمجموعه
  • نسخه وب آساتریدر
  • اپلیکیشن آساتریدر
  • نسخه موبایل آساتریدر
سامانه معاملات کالا

سامانه معاملات مشتقات کالایی در سال ۱۳۹۶ به صورت اختصاصی برای کارگزاری آگاه راه‌اندازی شد. این سیستم با درنظر گرفتن نیازمندی‌های مشتریان در این بازار طراحی و به صورت اختصاصی فیچرهایی که بیشترین استفاده را برای کاربران داشتند، برای اولین بار در اختیار مشتریان قرار داد. این محصول در حال حاضر در دو نسخه تحت وب و موبایل خدمات ارائه می‌دهد.

ویژگی‌ها و امکانات خاص
  • امکان تعریف حد سود و زیان
  • امکان پیش بینی وضعیت حساب
  • سفارش‌گذاری سریع
  • امکان مشاهده سود و زیان موقعیت‌ها در لحظه
  • امکان ثبت درخواست آمادگی تحویل و اعمال
  • امکان مشاهده تعداد موقعیت قابل اخذ بر اساس مانده مشتری
  • امکان ویرایش دیده‌بان
  • امکان انتقال وجه بین دو بازار آتی و اختیار کالا به صورت آنلاین و لحظه‌ای
  • ارسال درخواست به‌روزرسانی حساب به صورت آنلاین و لحظه‌ای
سامانه معاملات برخط گروهی (سیما)

سامانه معامله برخط گروهی، یکی از سامانه‌های معاملاتی و موازی استیشن است که در اختیار معامله‌گران کارگزاری‌ها قرار می‌گیرد. کارگزاری‌ها می‌توانند به کمک این سامانه معاملات سبدگردانی، بازارگردانی و معاملات آفلاین خود را به صورت گروهی مدیریت کنند. سیما (سامانه یکپارچه معامله‌گران آگاه) در حال حاضر در کارگزاری آگاه فعال است و با داشتن امکاناتی مانند مدیریت معاملات گروهی، امکانات گزارش‌گیری و …، به عنوان یک سیستم یکپارچه مدیریت معاملات گروهی عمل می‌کند. 

ویژگی‌ها و امکانات خاص
  • ثبت، مدیریت، ویرایش و پایش چرخه عمر سفارش‌ها
  • امکان تعریف و مدیریت دیده‌بان شخصی
  • امکان تعریف دیده‌بان‌های سیستمی پویا
  • امکان پایش وضعیت بازار و ثبت سفارش نمادهای موجود در دیده‌بان
  • امکان آماده‌سازی پیش‌نویس سفارش برای گروهی از مشتریان (فارغ از محدودیت‌های زمانی بازار)
  • امکان ارسال گروهی پیش‌نویس‌ها
  • کنترل ریسک معامله‌گر از طریق کنترل ارزش سفارشات روزانه و مدیریت دسترسی معامله‌گر به مشتریان
  • ارائه گزارش‌های مختلف (سفارش‌ها، معاملات، پیش‌نویس‌ها)
  • امکان سفارشی‌سازی رابط کاربری توسط کاربر
  • امکان بررسی مانده، اعتبار و دارایی مشتری قبل از ثبت سفارش
سامانه فروش تعهدی

سامانه فروش تعهدی، محصولی است که امکان معامله در «جهت فروش» یا اصطلاحا short/sell را برای مشتریان کارگزاری‌ها فراهم می‌کند. در شرایطی که بازار سرمایه منفی و روند نزولی داشته باشد، مشتریان می‌توانند با استفاده از این سامانه و امکانات آن، با کاهش قیمت سهام سود شناسایی کنند.

ویژگی‌ها و امکانات خاص
  • امکان معامله در جهت فروش (short/sell)
  • نمایش لیست نمادهایی که امکان معامله در جهت فروش دارند
  • نمایش میزان سود و زیان
سامانه سهام عدالت

سامانه سهام عدالت، یکی از سامانه‌های کارگزاری آگاه است که برای خرید و فروش و مدیریت سهام عدالت توسعه یافته است. با آزادسازی سهام عدالت، سهامداران می‌توانند با ورود به این سامانه سهام خود را مشاهده و مدیریت کنند و درصد مشخصی از آن را به صورت مستقیم (ثبت درخواست و فروش توسط کارگزار) بفروشند.

ویژگی‌ها و امکانات خاص
  • ثبت‌نام غیرحضوری دارندگان سهام عدالت در سامانه
  • مدیریت و ثبت فروش سهام عدالت
  • امکان مشاهده ارزش روز سهام عدالت
  • امکان مشاهده جزئیات شرکت‌های سهامی در سبد سهام عدالت
  • امکان مشاهده گزارش‌های معاملاتی
سامانه آگاه
سامانه آگاه یک راهکار مدیریت دارایی مبتنی بر وب است که برای خرید و فروش صندوق‌های سرمایه‌گذاری و همچنین پیشنهاد سرمایه‌گذاری بر اساس میزان ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران، در آسا توسعه داده شده است. در این محصول، تلاش بر این است که سرمایه‌گذارهای غیرحرفه‌ای که یاد گرفتن بازار سرمایه برایشان اولویت نیست، به آسان‌ترین شکل ممکن سرمایه‌گذاری کنند. 
ویژگی‌ها و امکانات خاص
  • دسترسی سریع و آسان به بهترین صندوق‌ها در هر زمان
  • امکان رصد لحظه‌ای دارایی‌ها
  • امکان بررسی و مقایسه انواع صندوق‌ها
  • امکان تشکیل سبد سرمایه‌گذاری دلخواه بر اساس شخصیت سرمایه‌گذاری
آوای آگاه
آوای آگاه یک محصول مبتنی بر وب است که برای ارائه محتوای مشاوره‌ای در بازار بورس می‌پردازد. این وب‌سایت که در راستای هدف کارگزاری آگاه مبنی بر بالغ‌تر کردن بازار سرمایه توسعه داده شده است، تلاش می‌کند تا هر کس با هر سطح دانش بورسی و در هر کجای کشور، به خدمات مشاوره سرمایه‌گذاری دسترسی داشته باشد و از تجربه کارشناسان بازار بهره‌مند شود.
ویژگی‌ها و امکانات خاص
  • یکپارچه با باشگاه مشتریان آگاه
  • تصمیم‌یار انسانی سرمایه‌گذاری
  • ارائه خدمات مشاوره‌ای با هزینه کم
  • ارائه خدمات به بیش از ۳۰۰ هزار کاربر فعال
ریسرچ
ریسرچ آگاه یک محصول مبتنی بر وب است که هدف آن کمک به تصمیم‌گیری فعالان بازار‌های مالی مختلف با ارائه ابزارها و نمودارهای تحلیل پیشرفته است. این محصول در نسخه اول، غربالگر صندوق و در مراحل بعدی، غربالگر سهام، نقشه بازار و ابزار تحلیل تکنیکال را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار داد. توسعه محصول ریسرچ همچنان ادامه دارد و در آینده نزدیک، صفحات مختلف صنعت، ابزارهای تکنیکال پیشرفته، سهامداری و اختیار معامله را هم پوشش خواهد داد.
ویژگی‌ها و امکانات خاص
  • تصمیم‌یار سیستمی سرمایه‌گذاری
  • دسترسی به ابزارها و نمودارهای تحلیلی پیشرفته
  • دیده‌بان (غربالگر) صندوق
  • صفحات اختصاصی سهام و صندوق
  • ارائه نقشه بازار 
  • امکان مقایسه صندوق‌ها
بانکسا
بانکسا محصول زیرساخت پرداخت‌های کارگزاری است. کارگزاری‌ها می‌توانند با استفاده از بانکسا، پرداخت‌های خود به مشتریان را مدیریت و تسهیل کنند. این محصول منطبق بر فرایندهای بانکی و زیرساختی لازم برای پرداخت و به صورت کاملا آنلاین طراحی شده است و با داشتن اتصال با ۲۰ بانک مختلف، می‌تواند در سریع‌ترین حالت، فرایندهای پرداخت را انجام دهد.
ویژگی‌ها و امکانات خاص
  • تسهیل فرایندهای پرداخت به مشتریان
  • اتصال به بیش از ۲۰ بانک
  • الکترونیکی کردن تمام فرایندهای مربوط به پرداخت
  • پشتیبانی کامل از تمام مشتریان
  • دارای سطوح مختلف تایید بسته به نیاز سازمان
  • امکان گزارش‌گیری و اعلام مغایرت
  • امکان ارائه صورت‌حساب و گزارش آنلاین
  • بررسی تطبیق کد ملی-حساب
محصولات زیرمجموعه
  • پورتال امضاداران و کاربران مالی بانکسا
سیستم دریافت و پرداخت متمرکز
سیستم دریافت و پرداخت متمرکز، شامل مجموعه ماژول‌هایی است که با هدف تسهیل و سرعت بخشیدن به فرایند انتقال پول از حساب‌های بانکی مشتریان به حساب نزد کارگزاری و برعکس، توسعه داده شده‌اند. این محصول بخش‌های مختلفی از فرایندهای واریز و برداشت مشتریان کارگزاری آگاه، مانند اتصال به بانک و شرکت‌های پرداخت، مدیریت واریز‌ها و برداشت‌ها، انتقال‌های آنی، بانکی، پایا، ساتنا و … را تحت پوشش قرار می‌دهد.
ویژگی‌ها و امکانات خاص
  • پرداخت وجه شتابی بدون سقف پرداخت با تطبیق کد ملی صاحب حساب
  • انتقال مستقیم وجه از حساب بانکی مشتری به حساب کارگزاری (دایرکت دبیت)
  • واریز وجه بانکی غیرشتابی (فیش نقدی، انتقال وجه اینترنتی، پایا، ساتنا، چک، خودپرداز، پایانه بانکی)
  • بررسی و احراز واریزهای غیرشتابی در سریع‌ترین زمان ممکن
  • گزارش لحظه‌ای (Real-time) وضعیت پرداخت‌ها و نمایش علل عدم موفقیت تراکنش
  • برداشت وجه عادی (به مقصد تمامی بانک‌ها) در تاریخ انتخابی مشتری
  • برداشت وجه آنی (انتقال مانده قابل برداشت حساب کارگزاری به حساب بانکی مشتری در لحظه)
  • برداشت وجه اعتباری (برداشت وجه حاصل از معاملات با تسویه T+1 و T+2 پیش از سررسید)
  • برداشت وجه بین بانکی (برداشت وجه در روز جاری به مقصد تمامی بانک‌ها، طبق سیکل‌های تسویه پایا و ساتنا)
  • ارائه گزارش کامل و شفاف از تمامی تراکنش‌های واریز و برداشت
  • امکان انتقال وجه از حساب بانکی قیم به حساب کارگزاری فرزندان زیر ۱۸ سال، از طریق پرداخت شتابی
  • امکان انتقال مستقیم مانده قابل برداشت حساب کارگزاری قیم به حساب کارگزاری فرزندان
محصولات زیرمجموعه
  • طرح آسوده
  • فست‌پی (Fast Pay)
سامانه ثبت‌نام مشتریان کارگزاری (اکسپرس)
آگاه اکسپرس، سامانه ثبت‌نام غیرحضوری مشتریان کارگزاری است. اکسپرس پل ارتباطی بین کاربران، کارگزاری و سامانه سجام است و به شما این امکان را می‌دهد که به شکل کاملا غیرحضوری، تمام مراحل ثبت‌نام در کارگزاری و دریافت کد بورسی را طی کنید. با یک‌بار ثبت‌نام و ایجاد حساب در اکسپرس، می‌توانید از تمام خدمات و محصولات کارگزاری یا گروه مالی استفاده کنید. 
علاوه بر این، به کمک ارتباط بین اکسپرس و سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام)، می‌توانید به صورت کاملا رایگان و غیرحضوری ثبت‌نام سجام خود را انجام دهید و کد بورسی دریافت کنید.
ویژگی‌ها و امکانات خاص
  • ثبت‌نام همزمان در سامانه سجام به صورت کاملا رایگان
  • دریافت و ارسال اطلاعات سجامی افراد
  • ایجاد حساب کاربری یکپارچه
  • بدون نیاز به مراجعه حضوری
  • امضای قرارداد و احراز هویت به صورت الکترونیکی
  • امکان انتخاب روش احراز هویت (حضوری و غیرحضوری)
  • ذخیره اطلاعات مراحل و امکان ادامه ثبت‌نام از مرحله قبلی
پنل پیشخوان
پنل پیشخوان، سیستمی برای ثبت‌نام و احراز هویت مشتریان کارگزاری‌ها از طریق مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان دولت است که در حال حاضر، به صورت اختصاصی برای کارگزاری آگاه طراحی شده است.
با استفاده از این محصول مشتریانی که نیاز دارند به صورت حضوری فرایند احراز هویت کارگزاری و ثبت‌نام خود را تکمیل کنند، با مراجعه به دفاتر پیشخوان می‌توانند این فرایند را انجام دهند. کارشناسان دفاتر پیشخوان می‌توانند مراجعینی را که ثبت‌نام سجام آن‌ها کامل شده است، به عنوان مشتری جدید کارگزاری در این سامانه تعریف کنند.
ویژگی‌ها و امکانات خاص
  • احراز هویت حضوری مشتریان برای کارگزار
  • ارسال اطلاعات سجام مشتریان به کارگزار
  • ثبت‌نام حضوری مشتریان کارگزاری
سیستم لاگین یکپارچه (SSO)
سامانه لاگین یکپارچه، درگاه ورود یکپارچه مشتریان به تمام محصولات و ابزارها در سطح کارگزاری و گروه مالی است. این سیستم با امنیت بالا و طراحی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، به کاربران این امکان را می‌دهد تا با تنها یک‌بار ورود به اکوسیستم کارگزاری از هر محصولی، بدون نیاز به لاگین دوباره بتوانند به همه محصولات دسترسی داشته باشند.
ویژگی‌ها و امکانات خاص
  • امکان ورود یکپارچه و امن
  • امکان تغییر رمز عبور به صورت یکپارچه و امن
  • امکان ورود دو مرحله‌ای
  • امکان ورود با استفاده از کد ملی، شماره همراه یا نام کاربری به همراه رمز عبور 
بآشگاه مشتریان
محصول بآشگاه مشتریان که در حال حاضر به طور اختصاصی در کارگزاری آگاه فعال است، با تمرکز بر حوزه مشتریان خرد و با هدف جذب و ارائه خدمات و ابزارهای مالی در حوزه بازار سرمایه شروع به فعالیت کرد. چشم‌انداز بآشگاه، تبدیل شدن به مرکز وفادارسازی مشتریان و ارائه سرویس‌های باشگاهی به سایر محصولات لاین‌های مختلف گروه مالی است.
ویژگی‌ها و امکانات خاص
  • ارائه بسته‌های اعتباری متنوع
  • امکان دریافت وام قرض‌الحسنه با استفاده از رسوب مانده حساب معاملاتی
  • ارائه بسته‌های مشاوره‌ای-تحلیلی (آوای آگاه)
  • ارائه خدمات آموزشی متنوع از مبتدی تا حرفه‌ای به همراه صدور گواهینامه
  • برگزاری مسابقات روزانه با هدف ایجاد رقابت و افزایش دانش بورسی فعالان بازار سرمایه
  • قرعه‌کشی با جوایز متنوع شامل امتیاز، ریال، خدمات بآشگاه و …
  • دعوت از دوستان
  • سطح‌بندی امتیازها (ژنولوژی) با توجه به معاملات کارگزاری و فعالیت‌ها
سامانه آموزش
محصول آموزش یکی از منابع اصلی آموزش‌های ویدئویی در حوزه بورس و بازار سرمایه است. این محصول با داشتن ویدئوهای آموزشی با امکان پخش آنلاین، می‌تواند به آموزش بهتر و سریع‌تر تمامی فعالان بازار سرمایه از مبتدیان تا معامله‌گران حرفه‌ای، کمک کند.
شما می‌توانید با ساختن حساب کاربری پروفایل آموزشی خود را تکمیل کنید، ویدئوهای آموزشی را به فهرست علاقه‌مندی خود اضافه کنید، دوره و مدرس مد نظر خود را پیدا کنید و آموزش‌ها را به صورت آنلاین از طریق پلتفرم آموزش مشاهده کنید.
ویژگی‌ها و امکانات خاص
  • امکان افزودن دوره‌ به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • دسته‌بندی عناوین آموزشی
  • تفکیک دوره‌ها بر اساس عناوین آموزشی
  • امکان مشاهده دوره‌های ویدئویی از طریق پلتفرم آموزش
  • امکان جستجو بر اساس نام دوره و مدرس
  • صفحه مدرس
  • پروفایل کاربری 
سیستم متمرکز اطلاعات مشتریان (CCMS)
سیستم متمرکز اطلاعات مشتریان (CCMS)، وظیفه مدیریت، ذخیره، نگهداری و حفظ امنیت دیتای مشتریان را برعهده دارد. CCMS به تمامی ابزارها و محصولاتی که نیاز به اطلاعات مشتریان دارند سرویس می‌دهد و با ایجاد یکپارچگی در ثبت و نگهداری این اطلاعات، تجربه بهتری را هنگام استفاده از محصولات برای کاربران رقم می‌زند. سیستم‌های مختلف با کمک این محصول، می‌توانند وضعیت مشتریان خود را رصد کنند و از اطلاعات برای تحلیل‌های کسب‌وکاری استفاده کنند.
ویژگی‌ها و امکانات خاص
  • مدیریت اطلاعات کاربران به صورت متمرکز
  • بدون نیاز به ورود چند باره اطلاعات توسط کاربر برای استفاده از محصولات مختلف
محصولات زیرمجموعه
  • سیستم مدیریت مشتریان اوراق
پنل پشتیبانی مشتریان یکپارچه (ISS)
محصول ISS یا سیستم یکپارچه پشتیبانی، محصولی جامع و یکپارچه برای بهبود فرایند پشتیبانی از مشتریان است. این سیستم با تجمیع داده‌های مشتریان از چندین کانال مجزا و یکپارچه کردن آن‌ها در نمایش به کاربران خود، به تیم‌های مختلف کمک می‌کند تا به بهترین شکل، به پشتیبانی از مشتریان بپردازند و فرایند پاسخگویی به آن‌ها را بهتر مدیریت کنند.
امکانات این سیستم در کنار امنیت بالای آن، به واحدهای مختلف سازمان که نیاز به داده‌های کاربران و ارتباط با مشتریان دارند، کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به اطلاعات و داده‌های هدف از مشتریان و کاربران دسترسی پیدا کنند و خدمت‌رسانی به آن‌ها را بهبود دهند.
ویژگی‌ها و امکانات خاص
  • ثبت و مدیریت تمامی تعاملات مشتریان (از درگاه‌های تماس، ایمیل، تیکت و مراجعات حضوری)
  • فراخوانی و نمایش هدفمند داده‌های با اهمیت مشتریان در فرایندهای پشتیبانی، پس از احراز هویت و تایید مشتری
  • نمایش یکپارچه داده‎های مشتریان و سیستم‌ها
  • اتوماسیون تخصیص تماس به کارشناسان پاسخگویی
  • امکان مشاهده تاریخچه تماس‌ها و مدیریت پیگیری‌های تماس برای کارشناسان پاسخگویی
  • سیستم اختصاصی مدیریت کمپین‌های تماس خروجی و فالوآپ مشتریان
  • ارائه گزارش‌های اختصاصی از تماس‌های ورودی و خروجی پشتیبانی مشتریان
  • ثبت و نگهداری لاگ (Log) اقدامات کارشناسان در پاسخگویی به مشتریان
  • ارائه گزارش‌های تفکیکی برای کنترل کیفیت خدمات پاسخگویی به مشتریان (به تفکیک تماس ورودی یا خروجی، کارشناس پاسخگو، مشتری، نوع درخواست و بازه زمانی)
  • اتصال به سیستم هوش تجاری (BI) برای داده‌کاوی روی فرایند پشتیبانی
  • سیستم اختصاصی ارسال پیامک‌های راهنما و پشتیبانی

 

سیستم اعلان مرکزی (ENS)
سیستم اعلان مرکزی (Electronic Notification System) یکی از سیستم‌های زیرساختی آسا است که برای ارسال اعلان به کاربران و مشتریان کارگزاری‌ها و گروه‌های مالی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با کمک سیستم ENS، محصولات مختلف می‌توانند اعلانات خود را به شکل پیامک، ایمیل، درون برنامه‌ای و … برای مشتریان خود ارسال کنند.
از اهداف اصلی توسعه این سامانه، متمرکز کردن سیستم ارسال پیام فارغ از کانال ارتباطی، افزایش سرعت ارسال پیام و بهبود تکنولوژی‌های قبلی محصول است.
ویژگی‌ها و امکانات خاص
  • سرویس ارسال پیامک تکی و گروهی برای ارسال پیام از طریق محصولات مختلف
  • پنل ارسال پیامک ادهاک (Ad-Hoc) به منظور ارسال پیام در موقعیت‌های پیش‌بینی نشده
  • مدیریت سرشماره‌ها
  • مدیریت صف ارسال پیام بر اساس اولویت و اطمینان از ارسال به موقع پیام‌های مهم
  • سرویس ارسال ایمیل
  • سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن
  • امکان ارسال طبق زمان‌بندی
  • مانیتورینگ و نظارت لحظه‌ای (Real-time) بر ارسال پیام‌ها
  • ارائه گزارش پیام‌های ارسال شده به مشتریان
  • ارائه گزارش وضعیت دلیوری ارسال‌های انبوه
  • ارائه گزارش مبتنی بر هزینه به واحد مالی
  • اتصال به سامانه ارسال خودکار پیام و فراهم کردن امکان ارسال پیام مبتنی بر سفر مشتری
  • مدیریت ترجیح مشتری در دریافت و یا انصراف از دریافت پیام‌ها

 

بک آفیس
بک آفیس یک سیستم ماژولار و یکپارچه است که برای ارائه سرویس‌های زیرساختی به محصولات مختلف آسا ایجاد شده است. محصولات مختلف مانند سامانه معاملات برخط اوراق، معاملات کالا، معامله‌گر گروهی، بازارگردانی، صندوق‌ها و … از بک آفیس برای مدیریت فرایندهای پس‌زمینه خود در محصولات استفاده می‌کنند.
سیستم بک آفیس در واقع شامل یک نمایش user friendly از اطلاعات ذخیره شده در دیتابیس محصولات است که امکان خوانش (read only) و ایجاد تغییر (write) را بر اساس سطوح دسترسی کاربران فراهم می‌کند.
ویژگی‌ها و امکانات خاص
  • ایجاد درخواست آفلاین برای مشتریان حضوری
  • ارسال سفارش‌های اختصاصی هر معامله‌گر به اکانت شخصی آن‌ها
  • مشاهده و تغییر وضعیت درخواست‌ها
  • اعمال سطوح مختلف دسترسی برای کاربران مختلف
  • امکان تعریف پروفایل عرضه اولیه و پذیره‌نویسی برای تسهیل ارسال سفارش‌ها
محصولات زیرمجموعه
  • معاملات اوراق/بک آفیس اوراق
  • سامانه سفارش‌ها
  • اطلاعات لحظه‌ای بازار
  • درخواست آفلاین
  • معاملات الگوریتمی
  • عمق بازار
  • انجین شرطی
  • کشف تخلف
  • محصول بازارگردانی
  • بک‌‌آفیس آتی
  • بک‌آفیس صندوق
  • CAS
سیستم حسابداری
محصول جامع حسابداری، وظیفه ثبت، ضبط و نگهداری اطلاعات مالی شرکت‌ها را بر عهده دارد. این محصول از دو زیرسیستم دفترداری و هاب تشکیل شده است. طراحی سیستم حسابداری به نوعی است که می‌تواند با اکثر کسب‌و‌کارهای زیرمجموعه کارگزاری‌ها و گروه‌های مالی ادغام شود و از این طریق، می‌تواند یک سیستم جامع مالی و حسابداری را ارائه کند.
اهداف اصلی محصول حسابداری، ارائه اطلاعات برای عملیات و نیازهای قانونی و همچنین ارائه اطلاعات برای تصمیم‌گیری در سطح خرد و کلان سازمان است. این سیستم از سه جزء ورودی، پردازش و خروجی تشکیل شده است.
ویژگی‌ها و امکانات خاص
  • امکان گزارش‌گیری تفکیکی و تلفیقی از حساب‌ها
  • امکان ساخت و ذخیره گزارش توسط کاربر
  • امکان گزارش‌گیری با ساختار دفاتر قانونی
محصولات زیرمجموعه
  • دفترداری (Bookkeeping)
  • هاب (Hub)
  • E-Invoice
تکنولوژی‌های استفاده شده در کل محصولات